דליה בר-יצחק

 

 

נעים להכיר

שלום,
אני דליה ואני מטפלת מוסמכת בשיטת "המסע" של ברנדון בייס ובשיטת ריקול הילינג  (®Recall Healing) של ד"ר ז'ילבר רנו. בנוסף אני נטורופתית בוגרת מכללת רידמן.
במקור, למדתי הנדסת תעשיה וניהול, ועבדתי בפיתוח תוכנה במשך כ-12 שנים. בשנת 2010 נחשפתי לעולם הטיפולים הרגשיים האלטרנטיביים, כאשר עברתי מספר טיפולים בשיטת "המסע" אשר השפיעו עלי בצורה מהירה וחזקה. לאחר שהשתתפתי בסדנת "המסע" הראשונה, הרגשתי שמצאתי את המקום והיעוד האמיתיים שלי. בהמשך, השלמתי את מסלול המטפלים של המסע, שכלל מספר רב של סדנאות בהן העמקתי בתהליכי המודעות הרגשית והריפוי הפיזי שלי. בנוסף, סיימתי את מסלול האימון והטיפול "מנהיגות בעלת חזון" שמבוסס על שיטת המסע ומסייע לפתח את המנהיגות האישית. מאז, אני ממשיכה במסע שלי למודעות ולהתפתחות. בשנת 2014 נוסף לארגז הכלים שלי הטיפול בשיטת ריקול הילינג, שמעמיקה את הקשר בין הגוף לנפש ומשתלבת היטב עם שיטת המסע, בעיקר לטיפול בבעיות בריאות פיזית. בשנת 2019 סיימתי לימודי נטורופתיה, מתוך כוונה לשלב את מגוון השיטות לטיפול הוליסטי שמתייחס לכלל ההיבטים של החיים – התזונתי, הרגשי והגופני.

החזון שלי

אני מאמינה שכל אדם רוצה להיות מאושר ולחיות מתוך חירות אמיתית ללא תלות ושיעבוד. לכל אחד יש את הזכות לחיות כך ולכל אחד יש אפשרות להגיע לחיי אושר, בריאות וחירות.

אני מאמינה שבתוך כל אחד מאיתנו נמצאת היכולת לחוות את האושר האמיתי והחירות המוחלטת. לכל אחד מאיתנו היכולת להפעיל את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף ולהגיע לחיים בריאים. הדרך להשיג זאת היא באמצעות שינוי פנימי עמוק שמקלף את השכבות שמסתירות מאיתנו את האושר, הבריאות והחירות ובמתן תמיכה פיזית לגוף.

לימודים והסמכות

  •  מטפלת מוסמכת בשיטת "המסע".
  •  מאמנת מוסמכת בשיטת "אימון מודע" (Conscious Coaching) מבית "המסע".
  •  נטורופתית R.Na
  •  בוגרת מסלול "מנהיגות עם חזון" (Visionary Leadership) מבית המסע.
  •  מטפלת בשיטת ריקול הילינג: קורסי בסיס – רמה 1, 2, 3 והתמחות בהשמנת יתר ומחלות מערכת העיכול.
  •  מנחת קבוצות לאורח חיים בריא
  •  בוגרת קורס עזרה ראשונה נפשית לנפגעי טראומה

אולי יעניין אותך גם