טיפול רגשי

 

 

אם ברצונך להשתחרר מדפוסי התנהגות שמפריעים לך ולמצוא שלווה וסיפוק או אם אובחנת לאחרונה במחלה, הטיפול הרגשי  בשיטת "המסע", ריקול הילינג או פרחי באך יאפשר לך לגלות את המחסומים הרגשיים שגרמו לכך ולהשתחרר מהם. 

הטיפול לא מתאים לאנשים שמסתפקים במשפט "תחשבו טוב ויהיה טוב" ומחפשים קיצורי דרך לאושר ובריאות.

לקוחות מספרים

אלונה בן-אפרים

הרצאה מעשירה ומרתקת.דליה בעלת ידע רב וניכר שהיא מקצועית ביותר בתחום.מומלץ ביותר

מרים

הגעתי לדליה כדי להתכונן לקראת ניתוח גדול ומורכב ולהגיע אליו רגועה יותר. דליה קיבלה אותי בצורה מאוד נעימה ומקבלת. כיוונה אותי בצורה טובה לנקודות רגישות שעזרו לי, לאחר מכן, להגיע לרוגע מסויים. התהליך עזר לי להיות רגועה לפני הניתוח וההחלמה היתה מהירה יותר.

רינת איליאסקו

דליה היא הרצאה מצוינת! למדתי המון! לפי החומר וגם היכולת שלך לענות לשאלות הקהל, רואים שאת מקצוענית אמיתית!

דבורה ברברה הרשקוביץ

דליה,מאד נהנתי….היתה הרצאה מעניינת.בהצלחה בהמשך הדרך,דבורה אחות מחנכת סוכרת ומומחית לגיל השלישי

רותם גופר דיקור ברוח מדקרת קצת אחרת

הרצאה מעניינת, נותנת המון ידע ופרטים. אהבתי את דרך הדיבור שלך, ואת הסבלנות בתשובות. בכלל נהניתי.תודה רבה הרצאה מרתקת, הופכת את מה שלימדו אותי כל חיי.

רותי

אני רוצה לפתוח ולומר שהטיפול עם דליה מאוד עזר לי, אני נינוחה יותר, פחות כועסת-אני מרגישה שהכעס ממש עבר לרמה אחרת הרבה יותר נמוכה, ברוך השם. אני מאוד לך על הזמן והאנרגיה שהקדשת עבורי.

דינה

הטיפול אצל דליה מרגיש נוח ולאחר התהליך הרגשתי שחרור מאוד גדול.עכשיו הנושא פחות רגיש ותחושת המועקה בחשיבה על הנושא עברה.

אורלי רביד

נעימה, נינוחה, קשובה ומקצועית. מלווה מקרוב את תהליך ההסתגלות לתזונה חדשה. עונה מיד לפניות ושאלות בוואטסאפ, ונותנת מענה לשאלות מטרידות. ממליצה בחום

ענת

דליה עזרה לי לשחרר כעסים שהצטברו במשך הרבה שנים, עוד מהילדות, ולעבור תהליך של הבנה וסליחה, לעצמי ולאחרים. יש לי היום הרבה אהבה עצמית, אופטימיות ופתיחות. התהליך שעברתי עשה פלאים לזוגיות ואני מרגישה שופעת אנרגיות וחיוביות כמו שמעולם לא הייתי, וזה שווה את הכול.

אולי יעניין אותך גם